Gösteriliyor 1 ile 10 arasındakiler / Toplam : 191 blog yazıları.
91 İzlenme · 1 gün önce

Öncelikle herkese selamlar. Ben Yiğit.
Bir gün evde canım çok sıkıldığı için, ve Akşam ailecek Babaannemlere gideceğimiz için, erkenden gideyim playstation falan oynarım dedim. Halam bekar olduğu için ve babaannem yalnız olduğu için onunla beraber yaşıyordu. Her neyse dolmuşa bindim ve yola koyuldum. Dolmuşta boş koltuğu kaptım ve yolu seyrederken araca sarışın bir afet bindi. Halama çok fena benziyordu. Mini eteği rüzgardan ufacık kalksa o tatlı amın...

88 İzlenme · 5 gün önce

Bi gün akrabalar falan toplandık her akşam gibi dışarıda yada evde çay sohbet muhabbet ediyoruz bu sefer evdeydik kuzenim 14 yaşında 150 cm 60 kiloydu diri bişeydi böyle hep böyle aklımdan geçirirdim o akşam da mini şort giymişti en sevdiğim şortuydu ailecek otururken yanıma geldi ve benimle konuşmak istediğini söyledi bende önemliyse yarın konuşalım dedim tamam dedi ve sabahleyin anneler dışarıya çıktı ve kuzenimle evde yalnızdık tabi o sırada ben uyuyordum...

61 İzlenme · 5 gün önce

SevgilimTarık ile ben bir bahar günü pikniğe ormana gitmiştik,bir tarafı ağaçlık bir tarafı düzlük bir yer bulup serildik ,ben örtüyü yayıp nevaleleri hazırlarken Tarık ateşi yakıp mangalı hazırladı yiyip içtikten sonra ortalığı toparlayıp etrafı gezmeye çıktık nefis bir orman kokusu içimizi açıyodu,birden esmeye başlayan rüzgar benim eteğimi dalgalandırmaya başlayınca Tarığın gözü bacaklarıma doğru kaymaya başlamışki usuldan usuldan yanıma ...

54 İzlenme · 5 gün önce

Bizim tayfa da en güzel annesi olan Mustafaydı annesi 1.70 boyunda 70 kilo olgun böyle insan görünce bile siki kalkıyordu bi gün dedik hani Mustafa gel knka size gidelim sizde playstation oynarız falan tamam dedi birde Mustafanın kardeşi vardı o da 10.sınıftı boyu 1.65 kilosu 65 Di ona bile insanın siki kalkıyordu bi gün gittik üzerinde memesi görünecek şekilde bi kısa kol altında mini şort görür görmez kalkmıştı artık kendime engel olamıyordum ama mecburen daya...

52 İzlenme · 12 gün önce

Merhabalar adım eray17 yaşındayım. Meslek lisesi son sınıf olduğum için staj yapmak zorundaydım. Staj haftada 3 gün okul ise 2 gün olduğu için staj dersi daha iyiydi ve 24 krediydi. Stajımı Kurumsal bir şirkette yapıyorum. Bir sürü stajer vardı. Benim olduğum bölümde bir tek ben vardım. Gideceğim ofise geldim. 2 tane yakışıklı atletik fizikli adam karşıladı beni. Bütün sene onlarla olacaktım. Bende bazen kendimi siktirmeyi düşünüyorum ama sadece bir arkad...

20 İzlenme · 20 gün önce

merhaba arkadaşlar ismim engin istanbul dan yazıyorum ve burada olma amacım kendine güvenen ve sıcak bir beraberlik hayali kuran bir bayanla olabile ihtimalinden dolayı bulunuyorum fakat çoğunlukla bayanlar bu konudaki utangaçlığı ve çekingenliği yüzünden uzak ve soğuk duruyorlar benim amacım da bu konuda biraz da olsa olabilecekleri değişik bir dil ve uslup la anlatmak şimdi buradaki bir bayanla yada bir erkekle tanıştınız ve buluşmaya karar verdiniz ve şimdi düş...

804 İzlenme · 21 gün önce

şimdi bana yaşadığınız en güzel seks hikayesini düşünüp odaklanın!
1 sene önce zar zor kurtulduğum bir sevgilim vardı ve hayatımın en güzel yatak maceraları sanırım onunla geçti deneyimliydi,komikti,azgındı ama adi pisliğin tekiydi ...
bir gün birlikte göl kenarına piknik yapmaya gittik tam piknikte sayılmaz kafaları bulup eve dönecek bolca sevişecektik tabi kafayı bulma faslına cok zaman ayırmışız bu yüzden içkiler bittiğinde hava çoktan k...

1084 İzlenme · 27 gün önce

Bir gün arkadaşla oturuyorduk bizim evde o ara annem dışarıya çıktı benim gelmem akşamı bulur keyfinize bakın dedi ve çıktı sonra ablam içeriye girdi ablam da 1.68 65 kilo olgun memeleri insanı azdıracak şekilde büyüktü aslında hep aklımdan geçiyordu ablamı sikmek ama çok zor bi ihtimaldi arkadaşımın adı Mehmetti Mehmet dediki knka senin bu ablan ne sikilir falan bende aynen ama olmuyor demiştim neyse işte o ara mehmet in annesi aradı ve gitti bende odama çık...

488 İzlenme · 42 gün önce

Merhaba Adm Rasim 1 ay felan önce bir komşu kızı var 25-26 yaşı var afı vefa götü çox harika beli ince götü biraz büyük bunun götünün rrsmini çekmiştim bize gelb giden bir kız telefonumu istedi verdm resmlerde kendi götünün resmini gördü bune dedi bende dayanadm senin götünün seviyorum harika tam sikilmelik dedim bana kızdı öyle bir kız diyildi bir daha olmans böyle şey dedi resmleri sildi bende buna kızmışdım sikmek istitodum ertesi gün bunu eve çagrdm ...

1
590 İzlenme · 57 gün önce

Selam ben Selin. O güne kadar hiç sevişmemiş genç bir kızım ben.Bir gün okul gezisine gittik 4 erkek 6 kız (özel okuldayım sınıflar haliyle az kişi)sonra ben tuvalete gittim kısa süre sonra arkadaşım Arda geldi yanıma (tuvalet kız erkek diye ayrılmıyordu) ben elimi yıkarken kaldırdığı sikini götüme dayadı birden tutamadım kendimi inledim hemen hızla döndüm arkamı dönmemle birlikte dudaklarıma yapıştım e napiyim azdırmıştı bir kere karşılık vermeye...

SPONSORLAR

SPONSORLAR